П Р О Г Р А М А Т В О Р Ч О Ї Л А Б О Р А Т О Р І Ї
для бібліотекарів навчальних закладів
“Методика моніторингових досліджень: читацька активність, читацькі інтереси”
ЗОШ № 2 Бібліотека 28.11.2007
Мета. Розробити методику та відпрацювати алгоритм аналізу результатів моніторингових досліджень читацької активності та читацьких інтересів користувачів шкільної бібліотеки.
10.00 – 10.10 Активізація читацької діяльності як ключова проблема формування особистості.
Л.А.Колосай, методист ММЦ
10.10 – 10.30 Теоретичні аспекти вивчення читачів у шкільній бібліотеці
Н.О.Бахметова, завідуюча бібліотекою ЗОШ № 2
10.30 – 10.50 Результати вивчення читацької активності та читацьких інтересів учнів школи
Н.О.Бахметова, завідуюча бібліотекою ЗОШ № 2
Н.О.Славута, бібліотекар ЗОШ № 2
10.50 – 11.00 Об’єднання в творчі групи.
11.00 – 11.10 Робота з термінами: ”читацька активність”, “читацькі інтереси”. Метод ґронування. Визначення критеріїв та факторів впливу на читацьку активність школярів.
11.10 – 11.40 Моделювання алгоритму моніторингового дослідження
Робота в групах. І етап.
І група Розробка методики моніторингового дослідження читацької активності учнів 5-6-х класів.
ІІ група Розробка методики моніторингового дослідження читацької активності учнів старшої школи.
11.40 – 11.50 Перерва.
11.50 – 12.20 ІІ етап. Аналіз одержаних даних і складання програми роботи щодо активізації читацької діяльності учнів (на основі результатів вивчення читання учнів ЗОШ № 2).
І група. Аналіз результатів вивчення читацької активності учнів.
ІІ група. Аналіз результатів вивчення читацьких інтересів учнів.
12.20 – 12.30 Обговорення. Схвалення оптимальної моделі моніторингового дослідження читання в шкільній бібліотеці.