Славутицька Асоціація Шкільних Бібліотекарів

Понеділок, 23.12.2024, 16:25
Вітаємо на сайті САШБ! Гость | RSS

  Славутичская Ассоциация Школьных Библиотекарей

                                                     Slavutich Association of School Librarians

                                                                                                                    07100 Україна, Київська область, м.Славутич
                                                                                                                    вул. 77 Гвардійської дивізії, 1
                                                                                                                    тел.+38(04479)24125
                                                                                                                    e-mail: sasl_2007@ukr.net            
                                                                                                                                                                 Бібліотекарі всіх шкіл, єднайтесь!
 

Програма круглого столу "Сучасний інформаційний простір"

ПРОГРАМА КРУГЛОГО СТОЛУ
“СУЧАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР:
ВПЛИВ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ І ПОВЕДІНКУ ДИТИНИ”
  

19 лютого 2008 р.
 
Загальноміський бібліотечно-інформаційний центр
  
Організатори: Славутицька асоціація шкільних бібліотекарів
                      Міський методичний центр
                      Соціально-психологічний центр
                      Загальноміський бібліотечно-інформаційний центр
  
  
Учасники:      Бібліотекарі навчальних закладів
                     Заступники директорів з виховної роботи 
                     Керівники методичних об’єднань класних керівників
                     Шкільні психологи 
                     Представники батьківської громадськості
  
  
П Р О Г Р А М А
 
№ п/п
Тема виступу
Відповідальний
1.
Вступне слово
Л.А.Колосай, голова САШБ,
методист ММЦ
2.
К.І. Дроздова,
методист ММЦ з виховної роботи
3.
Інформаційні повідомлення:
 
- телебачення: інформаційний помічник, чи джерело агресії?
 
- чим небезпечні комп’ютерні ігри?
 
 
 
- діти в полоні реклами -
 
 
 
- Інтернет, або “інформаційний наркотик”
 
 
Я.Є.Іванова,
завідуюча бібліотекою ліцею
 
Н.М.Примаченко,
завідуюча бібліотекою ЗОШ № 3
 
 
Н.П. Дмитренко,
завідуюча бібліотекою ЗОШ
№ 4
 
Т.Е.Ярова,
завідуюча бібліотекою ЗОШ № 1
4.
Ю.Ф. Акименко, заступник директора, практичний психолог Соціально-психологічного центру
Т.С.Дубина, соціолог Соціально-психологічного центру
5.
Колективна дискусія “Як уберегти дитину від негативного інформаційного впливу”
 
6.
Формування пропозицій круглого столу.
 
 
Діти в інформаційному просторі
 
(Рекомендаційний список літератури)
  1. Бовть О.Б. Комп’ютерні ігри та дитяча агресивність. Випадковий зв’язок чи прикра закономірність? // Педагогіка і психологія. – 2002. - № 1-2. – С.110-116
  2. Богач О. Вплив ЗМІ на старшокласників // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2005. - № 1. – С.56-61
  3. Бондар Ю. Інформаційний простір національних держав у контексті проблем сучасної глобалізації: Засоби масової комунікації // Освіта і управління. – 2004. - № 3-4. – С.75-81
  4. Бондаровська В. Комп’ютер удома // Завуч. – 2003. – № 7. – С.13-15
  5. Бондаровська В. Стан інформаційно-психологічної безпеки в Україні: Вплив на моделі поведінки підростаючого покоління // Психолог. – 2007. - № 16. – С.14-16
  6. Бондарчук О. Дитина та ЗМІ: ефекти впливу // Шкільний світ. – 2003. – № 21
  7. Блудова Л. Реклама – гіпноз для дитини // Дошкілля. – 2007. - № 3. – С.26-28.
  8. Вплив інформаційного простору на внутрішній світ і поведінку дитини // Психолог. – 2007. - № 16. – Спецвипуск
  9. Ганнусенко Н.І. Проблеми формування ціннісних орієнтацій старшокласників засобами радіо // Педагогіка і психологія. – 1997. – № 1. – С.177-189
  10. Горащук В. Формування культури здоров’я дітей засобами масової інформації // Здоров'я та фізична культура. – 2007. - № 28. – С.5-7
  11. Грищенко А. “Страшне кіно”, або телебачення та його вплив на психіку дитини // Директор школи. – 2003. -№ 10. – С.1-3
  12. “Діти телебачення” не повинні стати втраченими дітьми: Звіт про учнівську конференцію // Педагогіка толерантності. – 1999. - № 2. – С.26-28
  13. День медіаосвіти: Урок-лекція “використання ЗМІ в освіті” // Директор школи. – 2007. - № 18. – С.16.
  14. Допира А.И. Воздействие экранного насилля на подрастающее поколение // Практична психологія та соціальна робота. – 2000. - № 8; 2001. - № 1.
  15. Зазнобина Л.С. Стандарт медиаобразования, интегрированного в гуманитарные и естественно-научные дисциплины начального общего и среднего общего образования Электронный ресурс.- Режим доступа :http://itn.ru/communities.aspx?cat_no=4206&lib_no=4288&tmpl=lib .- (см. док.: Стандарт медиаобразования).
  16. Захистимо права дітей на безпечний інформаційний простір // Психолог. – 2007. – № 16. – С.5-7
  17. Жарковська Т. Інтеграція медіаосвіти з предметами гуманітарного циклу // Завуч. – 2002. - № 16. – С.6-7
  18. Клименок В. Телевізор – не розвага, а небезпека! // Дошкільне виховання. – 2002. - №1. – с.23
  19. Комаров Ю. Реклама як двигун... історичної освіти: Використання рекламних матеріалів як історико-дидактичного джерела // Історія в школах України. – 2005. - № 7. – С.11-21
  20. Комп’ютер і діти (інформина на батьківських зборах) // Шкільна бібліотека. – 2008. - № 1. – С.44-46
  21. Король О. День преси: КВК для старшокласників // Шкільний світ. – 2003. - № 15. – С.8-9
  22. Кудрявцев В. Интернет, или «экологический наркотик» // Воспитание школьников. – 1999. - № 5. – с.25.
  23. Кириленко О. Країна комп’ютерних знань. Як зробити використання комп’ютера корисним, приємним та безпечним // Завуч. – 2003. - № 7. – Вкладка.
  24. Лещинська О. Не розуміємо, що чинимо: Про екологію інформаційного простору // Шкільний світ. – 2005. - № 16.
  25. Лихачева М.Ю. Видеоматериалы в школьной библиотеке// Школьная библиотека.-2005.-№1-2.-С.130-131.
  26. Люшин М. Хто володіє інформацією?: конспект інтерактивного уроку “Ми –громадяни України”.10 клас// Історія в школах України. – 2004. - № 2. – С.10-12
  27. Магнітська К. Телевізійна епілепсія // Завуч. – 2003. - № 8. – С.7
  28. Мазнув О. Новий інформаційний вік: проблема навчання й освіти // Рідна школа. – 2005. - № 4. – С.6-9
  29. Масол Л. Медіакультура як компонент освіти: Навчальна програма “Медіакультура” для учнів старших класів // Мистецтво та освіта. – 2003. - № 2. – С.2-7
  30. Масол Л., Миропольська Н., Оніщенко О., Юцевич Ю. Формування естетичного смаку засобами телебачення і радіо // Шкільний світ. – 2003. - № 38-39. – С.34-42.
  31. Мігутіна О. Людина в інформаційному просторі: Урок здоров’я, 8-й клас // Здоров’я та фізична культура. – 2008. - № 5. – С.17-19
  32. Не пускайте насилие в душу: Воздействие телевидения на человека // Основы безопасности жизнедеятельности. – 2000. - № 8. – С.40-42
  33. Омельченко Т. Вплив телекомунікаційних систем і мережених технологій на особистість // Шкільна бібліотека. Плюс.– 2005. – № 8. – С.2-4
  34. Оніщенко О. Художньо-естетичне виховання учнів засобами кіномистецтва // Мистецтво та освіта. – 2005. – № 2. – С.49-53
  35. Онкович Г. Засоби масової комунікації у термінологічному просторі медіа-освіти // Дивослово. – 2006. - № 6. – С. 2-4.
  36. Онкович Г. Медіа-педагогіка і медіа-освіта: поширення у світі // Дивослово. – 2006. - № 6. – С. 2-4.
  37. Охрімчук Р. Бути суб’єктом вибору, а не суб’єктом маніпуляції. Як захистити дитину від реклами // Шкільний світ. – 2003. - № 12. – С.1, 6-7.
  38. Петрунько О. Агресивне телебачення та його деструктивний потенціал // Освіта і управління. – 2004. - № 3-4. – С.55-60
  39. Петрунько О. Фільми жахів у житті сучасної дитини // Педагогіка і психологія. – 2002. - № 4. – С.116-125
  40. Потятиник Б. Медіаекологія: (Декілька слів про напрям роботи Інституту екології масової інформації) // Пам’ять століть. – 2004. - № 3-4. – С.186-190.
  41. Провоторов О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів // Початкова школа. – 2007. - № 6. – С.55-59
  42. Романов М. Перемогти теледракона // Директор школи. – 2003. - № 18.
  43. Ромек В. Агресія на екрані та в житті // Психолог. – 2004. – № 18. – С.23-24.
  44. Ростоцький М. Гіпнотичний вплив реклами // Психолог. – 2007. - № 40. – С.10-12
  45. Ростоцький М. Комп’ютерні ігри. Розбір польотів // Психолог. – 2007. - № 16. – С.8-10
  46. Ростоцький М. Що таке індекс обмеження глядацької аудиторії?// Психолог. – 2007. - № 16. – С.11-12
  47. Салунова О. І хай весь світ зачекає: Діти у владі реклами // Дошкілля. – 2007. - № 3. – С.26-28.
  48. Северенчук Н. Вплив анімаційних фільмів на розвиток психічних процесів дитини // Психолог. – 2007. - № 16. – С.17-21
  49. Сильченко В. Під мікроскопом “b. propaganda”. Як візрізнити правду від олжі? // Науковий світ. – 2001. - № 4, 5.
  50. Слепцова В.И. Артотека – новая форма обслуживания юных читателей // Развитие школьных библиотек в информационно-технологическом пространстве образования.-Якутск, 2004.-С.40-45.
  51. Сметанникова Н.Н. Стратегиальный подход к обучению чтению. – М.: Школьная библиотека, 2005.-509 с.
  52. Смирнова Е. Дети Экрана // Дошкольное образование. – 2002. – № 23. – С.2-3.
  53. Смоляна Я. Просвітницький тренінг як метод формування критичного ставлення підлітків до засобів масової інформації // Соціальна педагогіка. – 2005. - № 2. – С.12-17
  54. Снігульська В. Телебачення: Інформаційний помічник чи джерело агресії // Психолог. – 2007. - № 40. – С.10-12; Здоров'я та фізична культура. – 2007. - № 36. – С.8-10
  55. Телебачення в дитячому віці: замовчувана проблема // Шкільний світ. – 1999. – № 22
  56. Темех Н. Телевізійні програми і розвиток духовного світу молодої людини //Пам’ять століть. – 2004. - № 3-4. – С.249-257
  57. Федоров А.В. От чтения книг – к чтению медиатекстов // Школьная библиотека.- 2005. - № 4.- С.30-33.
  58. Формування естетичного смаку засобами телебачення і радіо // Шкільний світ. – 2003. - № 38-39
  59. Фролов П.Д.Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відвертого сексуального змісту, жахів, насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. - № 6. – С.39-42
  60. Чирва В. МОЗ попереджає: агресивна реклама шкідлива для вашого здоров’я // Президентський вісник. – 2001. - № 17.
  61. Чорна Л. Вплив сучасного телебачення на внутрішній світ і поведінку дитини // Психолог. – 2007. - № 16. – С.22-26
  62. Чорна Л. Сучасне телебачення та його вплив на внутрішній світ і поведінку людини // Психолог. – 2003. - № 46. – С.18-22
  63. Чорна Л. Чи дивитися дитині телевізор? // Дошкільне виховання. – 2003. - №11. –С. 21-23
  64. Чудинова В.П. Социализация личности ребенка и медиа: острые проблемы // Чудинова В.П. Дети и библиотеки в меняющейся медиасреде. – М., 2004; Школьная библиотека. – 2004. - № 4; 2005. - № 1-2, № 4.
  65. Цымбаленко С., Щеглова С. Источники информации для подростков: по материалам социологического исследования // основы безопасности жизнедеятельности. – 2000. - № 4. – С.2-8
  66. Шелестова Л. “Молоко” й “Екстрім”: про сучасні ЗМІ для підлітків // Шкільний світ. – 2004. - № 12.
  67. Шумаєва С. Завдання мас-медійної освіти для сучасних школярів // Директор школи. – 2003. - № 44.
  68. Шумаєва С. Підготовка медіа-педагогів та загальна мас-медійна просвіта вчителів у США // Директор школи. – 2005. - № 2,3.
  69. Я и мой телевизор. Семь заповедей телезрителя // Первое сентября. – 2000. - № 23
Список укладено методистом ММЦ
Л.А.Колосай
 

Меню сайту

Форма входу

Календар новин

«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук

  в интернете
   

Дружні сайти


 
 
 
 
Каталог@Mail.ru - каталог ресурсов интернет Отрок.ua - Православный журнал для молодёжи  

Статистика

free counters

 

Наше опитування

Чи може інформація із Internet замінити користування бібліотеками?
Всього відповідей: 705

 

Міні-чат

 Rambler's Top100  
Copyright Librar © 2024