План заняття школи майстерності бібліотечного працівника
“ Портфоліо бібліотекаря: технологія узагальнення і презентації інноваційного досвіду”
05 березня 2008 року
Бібліотека ЗОШ № 3
Заняття проводить: Примаченко Наталія Миколаївна, завідуюча бібліотекою ЗОШ№ 3, провідний бібліотекар
І. Теоретична частина.
1. Портфоліо шкільного бібліотекаря.
-
Вступ.
-
Концепція бібліотечного портфоліо.
-
Типи портфоліо.
-
Види портфоліо.
-
Методика формування портфоліо.
-
Організація і оформлення портфоліо.
2. Вимоги до письмового оформлення розробок бібліотечного заходу.
3. Основні вимоги до оформлення матеріалів досвіду роботи.
ІІ. Практична частина.
1. Складання резюме.
2. Складання схеми-конспекту бібліотечного заходу.
3. Закріплення матеріалу (тести).
ПОРТФОЛІО БІБЛІОТЕКАРЯ. МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ
Список рекомендованих джерел
“...сильним, досвідченим стає педагог, який уміє аналізувати свою працю”
(В.О.Сухомлинський)
1. Галанов А. Як пройти атестацію: Підготовка та написання творчих робіт // Відкритий урок. – 2005. - № 1-4. – С.46-54
2. Галкіна М. Пам’ятка педагогу – редактору-початківцю // Дитячий садок: управління. – К.: ред. загальнопедаг. газ., 2005. – ( Б-ка “Шкільного світу”). – С.78-82
3. Думська Л.В. Виявлення та моделювання перспективного педагогічного досвіду // Управління школою. – 2005. - № 33. – С.2-7
4. Каплинская Е. Тиражирование опыта: алгоритм и способы // Директор школы. Украина. – 1999. - № 8-9. – С.56-59
5. Крыжко Э. Новое качество образования: Портфолио учащегося// Директор школи (журнал) . – 2007. - № 4. – С.70-77
6. Лист-роз’яснення щодо написання слухачами курсів підвищення кваліфікації індивідуальних і колективних проектів // Інформаційно-методичний збірник КОІПОПК. – 2002. - № 25. – С.53-54.
7. Маслікова І.В. Перспективний педагогічний досвід: міф чи реальність // Управління школою. – 2004. - № 29. – С.10-12
8. Модель навчальної програми: Складові програми, вимоги до оформлення тощо // Всесвітня література в середніх навчальних закладах. – 2007. - № 9. – С.32-35
9. Пам’ятка вчителю, який аналізує свій досвід та готується та готується до виступу перед колегами // Завуч. – 2005. - № 15. – С.5
10. Плагиат или сотворчество?: Урок правового всеобуча по авторскому праву // Початкове навчання та виховання. – 2004. - № 30. – С.2-4
11. Портфолио школьного библиотекаря: Методические рекомендации по составлению/ Гончарова Р.А., Кащенко Н.Н., Лещенко И.В., Морейнис Ю.А., Платонова И.И., Тюгашева Н.С. // Библиотека в школе. – 2008. - № 2, 4.
12. Робота над науково-методичною проблемою // Школа. – 2007. - № 5. – Спецвипуск
13. Русак Т. Методика вивчення та узагальнення педагогічного досвіду // Школа. – 2006. - № 11. – С.8-18
14. Сидоренко А. Технологизация опыта. Возможна ли она? // Народное образование. – 1999. - № 1-2. – С.224-229
15. Складаємо резюме: Текстове оформлення документів // Інформатика. – 2005. - № 47. – С.20-23
16. Яременко Н. Вимоги до письмового оформлення сценарію виховної справи // Інформаційно-методичний збірник КОІПОПК. – 2007. - № 12. – С.70-72
Укладено методистом ММЦ Л.А.Колосай