26 лютого на базі бібліотеки загальноосвітньої школи №3 відбувся бібліотечний консиліум «Вимоги щодо письмового оформлення групових і масових форм роботи шкільної бібліотеки».
Програма роботи бібліотечного консиліуму
Мета: організація комплексного вивчення, обговорення та вироблення єдиного стилю щодо письмового оформлення документації масових та групових форм роботи шкільної бібліотеки.
Ініціатор організації консиліуму: міський методичний центр.
Учасники консиліуму: бібліотекарі закладів освіти міста.
Діяльність бібліотечного консиліуму передбачає отримання наступних результатів:
- виявлення проблемного кола питань;
- обговорення проблем та шляхів їх усунення;
- напрацювання алгоритмів оформлення документації масових заходів шкільної бібліотеки;
- визначення термінів виконання рішень консиліуму (система контролю).
Етапи проведення консиліуму:
I етап. Організаційно-підготовчий
- Привітання учасників, постановка мети, ознайомлення з програмою роботи (Іванова Я.Є., методист ММЦ)
II етап. Дискусійно-змістовний
- Виступ «Технологія письмового оформлення конспекту бібліотечного заняття (уроку)» (Примаченко Н.М., завідувач бібліотеки ЗОШ №3)
- Виступ «Технологія письмового оформлення паспорта та каталогу книжкової виставки» (Громовик Н.П., завідувач бібліотеки ЗОШ №4)
- Інформування «Технологія письмового оформлення сценарію виховного заходу» (Іванова Я.Є., методист ММЦ)
- Виступ «Технологія письмового оформлення проекту» (Ремез Н.П., завідувач бібліотеки ЗОШ №1)
- Обговорення напрацьованих алгоритмів, щодо письмового оформлення документації масових та групових форм роботи шкільної бібліотеки (Іванова Я.Є., методист ММЦ; учасники майстер-класу)
III етап. Рефлексивно-рекомендаційний
- Прийняття рекомендацій, визначення рейтингу заходу (Іванова Я.Є., методист ММЦ)
- «10 справ» вправа на релаксацію (Дворська В.В., бібліотекар ЗОШ №3)
Рекомендації консиліуму
На підвищення професійної компетентності слухачів школи, удосконалення фахових навичок з письмового оформлення документації масових заходів та занять шкільної бібліотеки, з метою формування позитивного іміджу бібліотеки та популяризації власного досвіду
рекомендуємо:
1. Продовжувати самоосвітню роботу з теми «Вимоги щодо письмового оформлення документації масових заходів та занять шкільної бібліотеки» (бібліотекарі, постійно)
2. Узагальнювати, відповідно до роздаткових матеріалів консиліуму, додатки до опису досвіду (сценарії масових заходів, розробки занять (уроків), паспорти книжкових виставок тощо). (бібліотекарі, що атестуються, постійно)
3. Здійснювати оперативний інформаційний та методичний супровід бібліотекарів з теми шляхом надання індивідуальних консультацій, проведення групових занять, майстер-класів, тощо. (методист, за потреби)
4. Презентувати належно оформлені розробки бібліотечних заходів на заключному методичному об’єднанні та на сайтах бібліотек. (бібліотекарі, 22.05.2014) |