Вівторок, 22.05.2018, 13:45
Вітаємо на сайті САШБ! Гость | RSS

Славутицька асоціація шкільних бібліотекарів

Методична скарбничка бібліотечного фахівця

Головна » Статті

Всего материалов в каталоге: 98
Показано материалов: 11-20
Страницы: « 1 2 3 4 ... 9 10 »

Мандрівка на книгольоті
Бібліотечний урок для учнів 5 класу
 
Укладач : Каменщикова Н.І.
завідувач бібліотекою,
"провідний бібліотекар"

 
Мета: ознайомити учнів з історією книги, розширити знання про найдавніші бібліотеки минулого, пояснити, що таке алфавітний та систематичний каталог, формувати уміння працювати з довідковою літературою.
  
Обладнання: магнітофон, оформлення залу на зразок космічного корабля, поличка з виданнями, які стануть в нагоді в процесі уроку. Вірш.
Завдання учням: “Звернись до словника”
Виховні години | Просмотров: 11143 | Добавил: admin | Дата: 13.04.2009 | Комментарии (0)

Формування інформаційної культури учнів
як головна складова роботи шкільної бібліотеки
в умовах реформування сучасної освіти
 
У ХХІ ст. освіта постала перед рядом історичних викликів, наприклад, забезпечити високу функціональність людини в умовах, коли ідеї, знання і технології змінюються набагато швидше, ніж покоління людей. Також слід знайти раціональні схеми співвідношення між інтенсивним розвитком знань, високих технологій і людською здатністю їх творчо засвоїти, виробити в людини здатність до свідомого й ефективного функціонування в умовах небувалого ускладнення відносин у глобалізованому, інформаційному суспільстві.
  
Незмінною є проблема взаємозв’зку навчання, виховання та практичного досвіду роботи з джерелами інформації. Стосовно викладання навчальних предметів в сучасній школі вона передбачає набуття знань, умінь і навичок через формування інформаційної культури, формування пізнавальних здібностей та інтересів дітей.
  
Навчити в школі всьому неможливо. Рано чи пізно
Інформаційна культура | Просмотров: 14283 | Добавил: admin | Дата: 13.04.2009 | Комментарии (0)

Найкращий читач
Літературно-пізнавальна гра для учнів 7-х класів
  
Підготувала: Т.В. Купрієнко,
вчитель укр. мови та літератури
Славутицької ЗОШ №3
  
Мета: повторити розпочату у І семестрі мандрівку сюжетними лабіринтами найкращих творів українських письменників про хоробрих і полохливих, веселих і сумних, кумедних і страшних, реальних і фантастичних героїв. Серед авторів, із творчістю яких ви ознайомились це: Тарас Шевченко, Іван Франко, Ліна Костенко, Євген Гуцало, Василь Симоненко, Григір Тютюнник а також Андрій Чайковський, Михайло Стельмах, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Борис Харчук, Любов Пономаренко, Андрій Малишко та інші.
  
Обладнання: портрети письменників, виставка творів, карта Південної Америки, музична іграшка Жирафчик, аркуші паперу, олівці, літери для тестових завдань.
  
Хід гри
  
Вчитель: наша гра передбачає участь 2-3 команд у 4-х турах. Одна відповідь – 1 бал. Перед початком гри командам дається дві хвилини для визначення назви команди.
Виховні години | Просмотров: 16536 | Добавил: admin | Дата: 13.03.2009 | Комментарии (0)

Літературна вікторина для учасників
Всеукраїнського конкурсу дитячого читання
“Найкращий читач 2009 року” (ІІ(міський) етап)

6 клас
  
1. Українська казка, в якій домашню тварину називають паном
  
(“Пан Коцький”)
  
2. Де Буратіно намагався виростити грошове дерево?
  
(на полі чудес)
  
3. Назвіть улюблений вислів Карлсона
  
(“Справа-то житейська”)
  
4. Автор слів Державного Гімну України
Виховні години | Просмотров: 23979 | Добавил: admin | Дата: 11.03.2009 | Комментарии (0)

Про проведення місячника книжки
“Від книги до світла, до знань, до життя”
в загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних закладах освіти в 2009 році ”
  
Методичні рекомендації
керівникам закладів освіти, класним керівникам, шкільним бібліотекарям
 
Міський методичний центр пропонує загальноосвітнім, дошкільним та позашкільним закладам освіти провести протягом березня 2009 р. загальноміську акцію місячник книжки під єдиним гаслом: “Народжені в Україні!”, спрямовану на відзначення 100-річчя від дня народження Марії Приймаченко, 150-річчя від дня народження Шолом-Алейхема, 195-річчя від дня народження Тараса Григоровича Шевченка, 200 річчя від дня народження Миколи Гоголя, 170-річчя від дня народження Павла Чубинського, виховання в учнів на прикладі життя і творчості великих українців почуття національної гідності, формування в них громадянської свідомості, патріотичних переконань, любові до своєї Батьківщини, збагачення їх духовного світу.
  
Враховуючи високу ефективність проведення такого комплексного виховного заходу як місячник книжки, пропонуємо зважено і з відповідальністю поставитися до його організації та забезпечити максимальне залучення учнівської, педагогічної та батьківської громадськості до участі в зазначеній акції.
Планування роботи бібліотеки | Просмотров: 4160 | Добавил: admin | Дата: 05.03.2009 | Комментарии (0)

“Голодомор 1932-1933 років – геноцид в Україні”
Творчий учнівський проект
  
  
Учасники проекту
творча група 10 Б класу
 
Керівник проекту Н.М. Примаченко,
вчитель історії, Славутицька ЗОШ № 3
  
Опис проекту
  
Назва проекту: “Голодомор 1932-1933 років – геноцид в Україні”
  
Обґрунтування вибору проблеми: оскільки 2008 рік оголошено “Роком пам’яті жертв Голодомору”, а також дана тема вивчається на уроках історії України у 10-му класі, було вирішено провести пошукову роботу з учнями 10 Б класу для більш широкого висвітлення даної теми на уроках історії та у позакласній роботі.
  
Мета проекту: розширити вивчення даної теми в школі, зберегти пам’ять про національну трагедію, активізувати дослідження голодомору як частини історії рідного краю, розвивати навички творчого мислення і вміння застосовувати сучасні інформаційні технології в навчальному процесі.
  
Завдання проекту: опрацювати різні джерела інформації, підготувати інформаційні повідомлення по даній темі, підібрати фотоматеріали про трагедію, оформити тематичну папку, а також підготувати захист-презентацію проекту.
Виховні години | Просмотров: 19336 | Добавил: admin | Дата: 11.11.2008 | Комментарии (3)

ПАМ'ЯТАЄМО МИНУЛЕ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО
Урок-реквієм для учнів 5 – 8 класів
присвячений Голодомору 1932 – 1933рр.
  
Автор розробки: Наталія Петрівна Дмитренко,
завідуюча бібліотекою ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4
м. Славутича Київської області
  
Мета заходу:
  
- поглибити знання учнів про голодомор 1932 – 1933рр;
- показати всю жорстокість, з якою винищували наш народ;
- виховати особисту стурбованість кожного за події тих років;
- навчити сприймати чужу біду, чужий біль, як свої власні;
- сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, уболівати за майбутнє країни.
Виховні години | Просмотров: 11500 | Добавил: admin | Дата: 11.11.2008 | Комментарии (0)

Большая Семерка (Б7)

ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ

МЕТОДИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО ДЛЯ ПОДГОТОВКИ К ТЕСТИРОВАНИЮ УЧИТЕЛЕЙ
 

АННОТАЦИЯ

Компьютеры сегодня стоят в каждой школе, информационным технологиям обучают, начиная с младших классов. И как часто мы слышим, да и сами говорим: стоит ли тратить время на изучение конкретного текстового редактора, если через несколько лет нынешнему ученику придется работать с другим редактором.

Вопрос в такой формулировке возникает в связи с тем, что мы учим конкретным навыкам работы с конкретным программным средством. И действительно, нужны ли нам сейчас те навыки и умения, которые мы приобрели при работе в Lexicon’е? Но если мы будем учить тому, как представить одну и ту же информацию, например, таблицу изменения цен по коммунальным платежам, для разных групп населения (молодые люди от 20 до 40 лет, люди среднего возраста от 40 до 55 лет и пенсионеры), то акцент будет сделан на способах подачи материала. Конечно, ученик в этом случае должен будет знать тот же объем материала об инструментах текстового редактора, но… Текстовый редактор будет выступать в роли инструментария, учить школьника будут другому — способам коммуникации (для данного примера). Этот пример показывает, что необходимо переходить от подхода выработки знаний, умений и навыков к компетентностному подходу.

Цель нашей публикации — помочь педагогам образовательных учреждений, и не только, подготовиться к тестированию по информационно-коммуникационно-технологической компетентности
Інформаційна культура | Просмотров: 2718 | Добавил: admin | Дата: 14.10.2008 | Комментарии (0)

Віртуальна реальність: фантастика чи життя

 
Словосполучення "XXI століття" майже у всіх асоціюється з розвитком новітніх технологій. Якщо 15 років тому комп'ютер був інопланетним гостем для пересічної людини, то зараз ця річ стала невід'ємною частиною нашого життя.

Обережно: ігроманія!

Молоді комп'ютер виявився "до смаку", адже він не тільки допомагає в навчанні, але й дає широкий спектр можливостей для відпочинку. Одним із таких засобів для боротьби з буденністю є комп'ютерна гра. Як не дивно, але ця, на перший погляд, безневинна річ стала лихоманкою нашого часу!

Ігроманія або лудоманія (лат. ludus - гра) - це занадто сильне захоплення комп'ютерними або азартними іграми. Говорячи про віртуальні ігри, лудоманією страждає переважно молодь.

Навіщо грати?

Відповідь проста: дехто не може самореалізуватися,
Інтернет-залежність | Просмотров: 2097 | Добавил: admin | Дата: 11.10.2008 | Комментарии (0)

Обеспечение безопасности детей при работе в Интернет
 
Безмалый В.Ф.
 
Сегодня все больше и больше компьютеров подключаются к работе в сети Интернет. При этом все большее распространение получает подключение по высокоскоростным каналам, как на работе, так и дома. Все большее количество детей получает возможность работать в Интернет. Но вместе с тем все острее встает проблема обеспечения безопасности наших детей в Интернет. Так как изначально Интернет развивался вне какого-либо контроля, то теперь он представляет собой огромное количество информации, причем далеко не всегда безопасной. В связи с этим и с тем, что возраст, в котором человек начинает работать с Интернет, становится все моложе, возникает проблема обеспечения безопасности детей. А кто им может в этом помочь, если не их родители и взрослые?
  
Следует понимать, что подключаясь к Интернет, ваш ребенок встречается с целым рядом угроз, о которых он может даже и не подозревать. Объяснить ему это обязаны родители перед тем, как разрешить ему выход в Интернет.
  
Какие угрозы встречаются наиболее часто? Прежде всего:
Діти і медіасередовище | Просмотров: 1266 | Добавил: admin | Дата: 10.09.2008 | Комментарии (0)

Меню сайту

Категории каталога

Організація роботи бібліотеки [28]
Сценарії бібліотечних заходів [24]
Актуальні проблеми бібліотек [35]
Сучасний інформаційний простір [6]
Медіа-культура [5]

Форма входу

Пошук

Дружні сайти


 
 
 
 
Каталог@Mail.ru - каталог ресурсов интернет Отрок.ua - Православный журнал для молодёжи  

Статистика


 

free counters

 

Опитування

Чи може інформація із Internet замінити користування бібліотеками?
Всього відповідей: 692

Міні-чат

При использовании материалов гиперссылка на сайт обязательна
Librar © 2018