Наприкінці минулого року Міністерство освіти і науки України своїм наказом від 02 грудня 2013 р. № 1686 затвердило Інструкцію про порядок комплектування та обліку підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації (далі — Інструкція). Затвердженню Інструкції передувало громадське обговорення. Варто зазначити, що багато слушних пропозицій до проекту документа було внесено, у тому числі, і читачами «Шкільного бібліотечно-інформаційного центру». Проте ці пропозиції не були враховані авторами нової редакції Інструкції.
Така ситуація викликала шквал листів і звернень до редакції нашого журналу від шкільних бібліотекарів і методистів із бібліотечних фондів щодо узгодження спірних питань застосування цього документа.
Реагуючи на запитання читачів, ми звернулася до підрозділу Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України (далі — Інститут), фахівці якого розробляли Інструкцію, і попросили надати відповідні роз’яснення. Сподіваємося, що читачам стануть у пригоді й коментарі редакції, оскільки, на нашу думку, ряд запитань прокоментовано не в повному обсязі.