Понеділок, 23.12.2024, 00:18
Вітаємо на сайті САШБ! Гость | RSS

Славутицька асоціація шкільних бібліотекарів

Оголошення та новини

Головна » Доска объявлений » Новини освіти

Освіта України [35]

В разделе объявлений: 35
Показано объявлений: 21-35
Страницы: « 1 2

В школах с 1 сентября введут новый курс

 
Министерство образования и науки намерено ввести факультативный курс «Иноязычная литература Украины» в школах с 1 сентября. Об этом на брифинге сообщил заместитель министра образования и науки Павел Полянский

По его словам, в связи с многочисленными обращениями общественных организаций по поводу необходимости изучения в школах творчества писателей, которые родились в Украине, однако писали не на украинском языке, было принято решение о введении такого курса.

«Были обращения целого ряда общественных организаций и таким толчком окончательным (для введения курса) было празднование юбилея Шолом-Алейхема... Это также наложилось на дискуссию по поводу Николая Гоголя», - сказал замминистра.

По словам Полянского, курс будет изучаться в старших классах.

В его программу будут включены произведения Гоголя, Шолом-Алейхема, Исаака Бабеля и других писателей.

При этом он считает, что в основном этот курс будет изучаться в школах на языках национальных меньшинств.

При этом Полянский сообщил, что произведения писателей будут преподаваться как на языке оригинала, так и на украинском.

Он сообщил, что уже разработана программа курса, методические рекомендации, однако Минобразования столкнулось с проблемой отсутствия произведений некоторых писателей на украинском языке. Поэтому министерство решило обратиться к творческим кругам нацменьшинств с просьбой помочь в переводе произведений ряда писателей.

 
Освіта України | Просмотров: 893 | Дата: 03.07.2009 | Комментарии (0)

В школах Украины введен новый урок
 
Министерство по делам семьи, молодежи и спорта совместно с Министерством образования и науки подготовило методические рекомендации для учителей школ для проведения урока по противодействию торговле людьми.

Такие уроки с 1 сентября 2009 года будут обязательными для проведения во всех учебных заведениях.

Об этом журналистам сообщила директор департамента семейной и гендерной политики Министерства по делам семьи, молодежи и спорта Элла Ламах, передает ИМК.

Она также сообщила, что такие уроки будут проводиться во всех классах 3 раза в год - в начале учебного года, в середине и в конце года. Также будут внешкольные уроки и уроки, которые будут проводиться в летних лагерях.

По ее словам, уже в этом году в лагерях будут проведены пробные уроки по противодействию торговле людьми.

источник: proUA

Освіта України | Просмотров: 928 | Дата: 20.06.2009 | Комментарии (0)

На урок географії — з трьома різними підручниками? Чи без жодного?


Півтора мільйона (!) підручників для учнів дев’ятого класу замовили видавництва на Вінницькій картографічній фабриці. Поки що поліграфісти не надрукували жодної книжки.

«У дев’ятий клас діти підуть без нових підручників, я в цьому не сумніваюся нітрохи, — каже директор фабрики Микола Шишко. — Наші виробничі потужності дають можливість виготовляти за місяць триста тисяч книг. Якщо припустити, що почнемо їх друкувати з першого липня, то замовлення виконаємо тільки першого січня 2010 року, до початку нового навчального року ніяк не впораємося. Як мені відомо, така сама ситуація на інших книжкових фабриках, які мають друкувати книжки для дев’ятикласників».

Причина зволікання з виконанням важливого державного замовлення — у відсутності коштів. «У держбюджеті на нинішній рік гроші передбачено, — продовжує Микола Шишко, — але де вони? Ми ще не отримали жодної гривні. Чекаємо...»

Три видавництва замовили у Вінниці підручники для дев’ятого класу. Найбільше з них — 800 тисяч книжок — мають надрукувати для державного видавництва «Освіта», 392 тисячі — для видавництва «Генеза». На Вінницькій картографічній друкуватимуть, зокрема, підручники з географії, всесвітньої історії, іспанської мови, мистецтва... Директор каже, що навіть папір уже завезли. Однак видавництва не підписують угоди, бо не вирішено питання з фінансуванням.

Нових підручників чекають у школах тому, що вони мають свою особливість. Книги готували різні автори, пояснив Микола Шишко. Наприклад, на друк у Вінниці подано три підручники з географії. Всі вони для дев’ятого класу. «Наукова база у них однакова, — уточнив співрозмовник. — Однак є й відмінності. Яких саме авторів замовлятимуть школи, я цього не знаю. Так само не знаю, за яким принципом це робитимуть. Бо то не наш клопіт. Для нас головне — виконати замовлення. Ми готові почати роботу будь-якого дня, як тільки нам перерахують гроші».

Нема можливості у поліграфістів виконати ще одне важливе замовлення. «Через кожні п’ять років ми маємо оновлювати підручники, — продовжує Микола Шишко. — Тобто друкувати їх заново. Така вимога Міносвіти. Бо ж за цей час книги зношуються. Нині такого оновлення потребують підручники для другого і третього класів. Однак на цю роботу кошти не те що не виділено, а навіть не заплановано. Тим часом до нас звертаються то вчителі, то батьки, а то й самі учні з проханням «підлатати» старий підручник. Латаємо. Коли друкуватимемо нові, і чи взагалі це робитимемо, поки що не відомо».

Коментар Ігоря Івасюка, начальника обласного управління освіти:

— Якщо підручники нового зразка для дев’ятикласників не встигнуть надрукувати до початку нового навчального року, учні навчатимуться за старими підручниками. Їх у нас вистачає. Щоправда, вчителям доведеться шукати матеріал для занять за новими програмами. Цей матеріал є і в старих підручниках. Тільки його не так подано, як у нових підручниках. Його треба систематизувати.

Те, що маємо підручники різних авторів, це добре. В одних з них матеріал подано глибше, детальніше. Такі книжки пропонуватимемо в класи з поглибленим вивченням предмета. Стежитимемо за тим, щоб підручниками одного автора було укомплектовано весь клас.

Вінницька область.
 
Освіта України | Просмотров: 940 | Дата: 20.06.2009 | Комментарии (0)

Майже 9% випускників не зможуть вступити у вуз через оцінку з української мови та літератури
 
8,61% (або 37 292) випускників цього та минулого років вже не стануть студентами цього року.

Результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури цих випускників є меншими за 124 бали за системою рейтингування від 100 до 200.

Це означає, що їхні сертифікати не можуть бути прийнятими до розгляду вітчизняними університетами, інститутами та академіями, повідомляє Інформаційний центр незалежного оцінювання.

Проходження тесту з української мови та літератури є обов'язковим для усіх абітурієнтів вітчизняних вищих навчальних закладів незалежно від форми навчання та власності. Минулого року "невдах" було трохи більше - 8,81%.

Максимальний 200-бальний результат цьогоріч отримало 206 випускників, або 0,05% учасників ЗНО 2009 року. Найбільша частина учасників - 43,01% - показали результат в діапазоні 150-180 балів.

Нагадуємо, що цього року сесія зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) охоплювала собою 8 загальноосвітніх предметів та тривала з 6 травня по 5 червня.
 
Офіційні результати тестів за шкалою від 0 до 12 балів будуть надіслані поштою до адміністрацій навчальних закладів до 22 червня, де їх зараховуватимуть як результати державної підсумкової атестації, а єдиний сертифікат із зазначенням результатів усіх тестувань надійде до 27 червня на адреси, вказані учасниками ЗНО під час їхньої реєстрації.

Результати тестувань можна буде до 15 липня оскаржити, склавши спеціальну заяву до Українського центру оцінювання якості освіти.
В Українському центрі оцінювання якості освіти вже відбулося засідання апеляційної комісії, під час якого розглянуто 184 апеляційні заяви. Результати 168 учасників зовнішнього оцінювання залишено без змін, шести - змінено.
 
Рішення щодо задоволення апеляційних заяв десяти учасників відкладено до уточнення даних, зазначених у заявах.

Учасники, які з об'єктивних причин не змогли пройти ЗНО в період з 6 травня по 5 червня або щодо яких встановлено порушення процедури проходження, матимуть змогу протестуватися в період з 22 по 26 червня.

Вищі навчальні заклади з 29 червня мають розпочати прийом сертифікатів Українського центру оцінювання якості освіти. Як і минулого року, абітурієнти мають право подавати сертифікати ЗНО одночасно до кількох вишів.
 
Освіта України | Просмотров: 777 | Дата: 17.06.2009 | Комментарии (0)

Томенко обеспокоен ситуацией со школьными учебниками


Заместитель Председателя Верховной Рады Украины Николай Томенко убежден, что государство сможет своевременно обеспечить школьников учебниками. Об этом он заявил, оценивая нынешнюю критическую ситуацию с обеспечением учеников 9-х классов учебниками на следующий учебный год.

Как сообщает пресс-служба вице-спикера, Государственным бюджетом на 2009 год на издание учебников для 9-го класса предусмотрены 146,4 млн. грн. По его информации, на данный момент эти учебники поданы в печать, а Министерство образования и науки Украины провело тендеры и подготовило соответствующие проекты договоров на их издание, хранение и доставку.

Однако, как сообщил Н. Томенко, в соответствии с Положением о закупке товаров, работ и услуг за государственные средства, для издания вышеупомянутой учебной литературы необходимо обязательное согласие Министерства экономики, которое до этого времени не предоставлено.

Заместитель Председателя Верховной Рады отметил, что "такое промедление привело к задержке финансирования и поставило под угрозу выполнение поручения относительно издания, приобретения и доставки необходимого количества учебников на 2009-2010 учебный год". "Реально возникла угроза того, что ученики 9-х классов в следующем учебном году могут остаться без учебной литературы", - подчеркнул он.

Н.Томенко также сообщил, что он направил обращение к Премьер-министру Украины с просьбой безотлагательно рассмотреть ситуацию с обеспечением издания, приобретения, хранения и доставки учебников и дать поручения относительно скорейшего открытия соответствующего финансирования.

Источник: 2000.net.ua
Освіта України | Просмотров: 798 | Дата: 23.05.2009 | Комментарии (0)

В Харькове придумали суперлегкие учебники

Ради школьников. На книжной фабрике выпустили облегченный вариант русского языка. Дети рады.
 
Взрослые решили облегчить школьный ранец детей. Сделать учебники более худыми за счет уменьшения программы нельзя — книгопечатники придумали суперлегкую обложку. От этого учебник стал весить на 140 граммов меньше, а весь портфель — на 700.
 
Харьковская книжная фабрика "Глобус" освоила производство "легких" книг. Недавно с конвейера сошли учебники русского языка для 5—7 классов. Производственный процесс тот же: книгу печатают, сшивают, склеивают и переплетают, только вот амуницию на книгу надевают облегченную. Новый переплет изготовлен из очень тонкого картона. Обычный картон легко заламывается и книжки теряют вид.
 
"С этим учебником можно делать что угодно, обложка не поломается, даже если ребенок сядет на рюкзак", — рассказывает директор Александр Попович.
 
Новый учебник — дань моде: в Европе и России их выпускают полным ходом. Неоспоримый плюс новой книги — ее вес. До сих пор за плечами дети носят "Русский язык" в толстом переплете в 530 граммов. В легкой обложке "наука" затянула на весах на 390. Если посчитать, что каждый день семиклассник берет на уроки пять учебников, то книги в новой обложке облегчат его ношу на 700 грамм: ранец будет весить 1950 граммов, а не 2650.
 
Как рассказал Александр Попович, легкий учебник "родился" по идее Госкомтелерадио и Минобразования. "Мы совместно с Министерством науки и образования хотим разработать новый стандарт учебника для детей, чтобы облегчить портфели маленьких учеников", — говорит временно и.о. главы ГКТ Анатолий Мураховский. "Русский язык" — пока единственный облегченный.
 
Дети, ради которых взрослая затея, — в восторге. "Мой портфель весит шесть кило, — говорит второклассница Екатерина Тимонина. — Легкие книги будем ждать всем классом, а может и школой".
 
САМАЯ ХУДАЯ

Недавно на фабрике "Глобус" выпустили еще и самую тонкую в Украине книгу, о приключениях Винни-Пуха. Толщина книжки — всего 3 миллиметра. На фабрике говорят, что изготовить тонкую детскую книжку в твердом переплете до недавних пор было весьма проблематично. Проблему решило новое оборудование. На подходе — новая книжка о диснеевских героях.

Лина Полишко
Освіта України | Просмотров: 822 | Дата: 05.03.2009 | Комментарии (0)

Обговорені питання поліпшення організації забезпечення підручниками учнів загальноосвітніх навчальних закладів
 
23 липня заступник Міністра освіти і науки України Павло Полянський провів нараду з питань забезпечення підручниками учнів загальноосвітніх навчальних закладів у 2008/2009 навчальному році. У нараді взяли участь в.о. директора інституту інноваційних технологій і змісту освіти Ю. Завалевський, директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти О. Єресько, працівники Міністерства та Інституту, заступники начальників і фахівці управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, представники поліграфічних комбінатів і перевізників.
 
Павло Полянський проінформував присутніх про кроки, які здійснює Міністерство освіти і науки України щодо своєчасного забезпечення підручників учнів 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
 
Зазначено, що вперше за останні роки вже у травні місяці було проавансовано (70 відсотків від загальної вартості) видання 102 назв підручників, відібраних на конкурсній основі, загальним накладом 9324,7 тисяч примірників.
 
Станом на 21 липня стовідсотково надруковано 41 назву підручників, 32 - знаходяться на поліграфічних комбінатах. 27 назв підручників направлено до книжкових баз адміністративно-територіальних одиниць країни загальним накладом 1 843 167 примірників. Готові до відправлення ще 12 найменувань підручників. Більшість областей оперативно спрацьовують у питаннях організації приймання підручників на книжкових базах і доставки їх до шкіл.
 
Учасники наради обговорили ряд викликів, що існують з прийманням на місцях підручників. З метою оперативного управління процесом розвезення підручників розроблена "дорожня карта підручника", відслідковується рух підручника від рукопису, видання та доставки до навчального закладу; працює "гаряча лінія" з питань доставки, зберігання та розподілу підручників. Ці заходи надають можливість оперативно реагувати та вирішувати проблеми, що виникають на шляху підручника до навчального закладу.
 
Учасники наради зазначили, що повсякчасний моніторинг видруку та доставки до шкіл підручників, оперативне вирішення всіх виробничих питань на основі достовірної інформації з місць мають забезпечити успішне виконання цього завдання.
 
Департамент загальної середньої та дошкільної освіти
Освіта України | Просмотров: 1021 | Дата: 29.07.2008 | Комментарии (0)

Міносвіти підтримало ініціативу надання релігійним організаціям права засновувати навчальні заклади
 
КИЇВ – 26 червня 2008 року відбулось засідання колегії Міністерства освіти і науки України, на якому було розглянуте питання стосовно визнання релігійних організацій суб’єктами права щодо заснування навчальних закладів. Дане питання було внесено до порядку денного колегії Міністерства відповідно до урядового доручення, яке було видане за результатами зустрічі Прем'єр-міністра України Ю.Тимошенко з Всеукраїнською Радою Церков і релігійних організацій від 11 квітня 2008 року. З огляду на характер питання до участі в його обговоренні були запрошені представники Секретаріату Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій.


Представляючи спільну позицію Церков і релігійних організацій – членів Ради, єпископ Євстратій (УПЦ КП) повідомив, що вирішення зазначеного питання вже давно на часі, адже батьківська громадськість зацікавлена у створенні навчальних закладів, у яких поряд із викладанням дисциплін державного стандарту освіти буде в більшій мірі приділятися увага вихованню дітей і формуванню їх моральних орієнтирів на основі релігійних цінностей. Задля цього у загальноосвітніх школах та інших навчальних закладах, заснованих релігійними організаціями, відповідним чином може бути організоване факультативне навчання та позакласна робота учнів. Підтримуючи зазначену позицію, священик Роман Небожук (УГКЦ) запропонував створити відповідну робочу групу за участі представників Міністерства та конфесій задля практичного опрацювання питань, що можуть виникнути під час втілення у життя зазначеної ініціативи.

У доповіді фахівців Міністерства було наголошено на практичній можливості позитивного вирішення питання щодо визначення релігійних організацій суб’єктами права щодо заснування навчальних закладів. Зокрема заступник Міністра пан П.Полянський відзначив, що «ідея та практика надання релігійним організаціям права на створення навчальних закладів, як свідчить зарубіжний досвід, заслуговує на увагу. Наприклад, нині у різних країнах світу діє понад 200 тисяч християнських шкіл, які цілком виправдовують своє існування. У багатьох європейських країнах питання їх створення та діяльності є законодавчо врегульованими, а у Німеччині та Італії – на конституційному рівні». Проте ним було зауважено, що навчально-виховний процес у таких закладах має здійснюватись з неухильним дотриманням вимог державного стандарту освіти та законодавства щодо їх ліцензування та акредитації.

За результатами обговорення порушеного питання членами колегії за участі представників Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій Міністр освіти та науки України пан І.Вакарчук запропонував підтримати ініціативу про визначення релігійних організацій суб’єктами права щодо заснування навчальних закладів. Зазначена пропозиція була схвалена членами колегії Міністерства, після чого було запропоновано провести спеціальну зустріч керівництва Міністерства з представниками Церков і релігійних організацій з метою проведення додаткових консультацій задля визначення конкретних шляхів впровадження прийнятого рішення.
 
Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій
Освіта України | Просмотров: 864 | Дата: 27.06.2008 | Комментарии (0)

Центр моніторингу столичної освіти дослідив вміння столичних школярів читати
 
12 грудня 2007 року Центр моніторингу столичної освіти провів дослідження рівня сформованості навичок читання та розуміння тексту учнів 4-х класів закладів освіти міста Києва з українською мовою навчання.
 
У дослідженні взяли участь 16 тисяч 956 учнів Києва. Про це повідомив заступник голови КМДА Віталій Журавський. Він розповів, що для проведення дослідження Центр моніторингу столичної освіти спільно з районними управліннями освіти провів навчання 815 інструкторів – учителів загальноосвітніх навчальних закладів. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
 
«Безпосередньо дослідження тривало 40 хвилин. Ми з’ясували вміння учнів знаходити інформацію в тексті, інтерпретувати прочитане та оцінювати інформацію відповідно до власного життєвого досвіду.
Дітям запропонували прочитати текст художнього стилю обсягом 330–360 слів. До текстів учням запропонували виконати 12 завдань: перші вісім завдань – з вибором однієї правильної відповіді, останні чотири – з короткою або розгорнутою відповіддю», - розповів Віталій Журавський.
 
За словами заступника голови КМДА, результати тестування показали, що у випускників початкової школи добре сформовані вміння щодо читання й усвідомленого розуміння тексту. За 12-бальною системою оцінювання учні 4-х класів виконали завдання тесту переважно на достатньому та високому рівнях.
 
Віталій Журавський розповів, що складність у дітей викликало завдання визначити, якою подією закінчується твір (тільки 63% учнів виконали завдання правильно). Типова помилка, яку допускали школярі, - замість головної думки визначали тему твору.
 
«Крім тестування школярів, ми також провели анкетування. У проведеному дослідженні аналізувалися чинники, які впливають на формування навичок розуміння тексту: читання в сім’ї, дозвілля школярів, читацький інтерес, організація читання в школі, майстерність учителя, швидкість читання, навчальна мотивація, індивідуальні особливості читача. За результатами опитування, 60,4% батьків зазначили, що читають з дітьми кілька разів на тиждень. Майже так само відповіли й опитані учні (57,0%). 60% опитаних батьків вважають кінцевим результатом читання розуміння дитиною прочитаного», - сказав пан Журавський.
 
Він додав, що дослідження встановило: чим старші батьки, чим вищий рівень освіти, тим частіше вони скеровують процес читання дітей, формуючи навички свідомого читання.
 
Центр моніторингу столичної освіти визначив перелік чинників, які формують читацьку грамотність учнів: популяризація книжки, тиждень книжки, позакласне читання, виставки книжок, зустрічі з письменниками, додаткові заняття з учнями, які мають низький рівень сформованості навичок читання (81,8% вчителів систематично додатково займаються з такими учнями).
 
«Загалом ми визначили, що випускники початкової школи добре вміють:
  • знаходити в тексті ті частини, в яких міститься відповідь на запитання, що стосується фактичного розуміння змісту прочитаного;
  • знаходити конкретну інформацію в тексті; інтерпретувати прочитане;
  • установлювати правильну послідовність подій;
  • визначати характер героїв;
  • працювати з простими інструкціями, які вимагають від учня виконання тільки однієї дії.
Однак учням важко
  •  послідовно й логічно письмово викладати власну думку;
  • установлювати причинно-наслідкові зв’язки між подіями та вчинками героїв;
  • знаходити відповіді на запитання, порівнюючи конкретну подію із загальним контекстом;
  • визначати в тексті головну думку;
  • використовувати інформацію в ситуаціях, наближених до життєвих;
  • розуміти підтекст прочитаного й робити висновки відповідно до отриманої інформації;
  • розуміти й пояснювати лексичні значення слів відповідно до контексту;
  • розуміти інструкції та виконувати завдання відповідно до них;
  • аналізувати умову завдання та запропоновані до нього варіанти відповідей»,

- підкреслив Віталій Журавський. Він наголосив, що дослідження дало можливість визначити найкращі методики навчання для учнів молодшої школи. Це дозволить вдосконалити систему викладання в 1-4 класах столичних шкіл.

Київська мiська державна адмiнiстрацiя
kmv.gov.ua
Освіта України | Просмотров: 1203 | Дата: 03.04.2008 | Комментарии (0)

Конкурс юних журналістів "Твій погляд"-2008
 
29 січня 2008 р.

Журнал "Однокласник" та ГК "Фокстрот" оголошує конкурс юних журналістів "Твій погляд"-2008.
 
До участі в конкурсі допускаються всі учні середніх шкіл, а також студенти навчальних закладів ІІ рівня акредитації. Конкурс проводиться в двох номінаціях:

1.Серед тих, хто пише.
2.Серед тих, хто фотографує.

Ви надсилаєте до редакції протягом року свої дописи й фотографії, журі відбирає найкращі, які друкуються на сторінках журналу, а вже серед надрукованих робіт журі визначає переможця.
 
Нагородження переможців відбудеться в кінці року.

Матеріали надсилайте на електронну скриньку ok@kievweb.com.ua або поштою:
 
журнал "Однокласник", вул. Дегтярівська, 33-44, м. Київ, 04119

Які матеріали надсилати на конкурс?

1.Тексти

Матеріали про все, що вас хвилює, зачіпає, тривожить, зводить із розуму чи викликає захват. Матеріали на будь-яку актуальну, болючу, тривожну чи навіть жахливу тему. Матеріали про все чудове, світле й радісне, чи сумне й гірке, що траплялось із вами.
Меценат. Ви можете написати про безкорисливу людину, яка робить добрі справи, допомагає хворим, немічним, інвалідам, дітям-сиротам, а чи просто сусідам і знайомим, не розраховуючи на якийсь зиск. Ви можете написати про неї так, щоб іншим схотілося бути схожими на неї.
Острів любові. Пишіть, якщо ви вже пережили це почуття. Та пам’ятайте — писати про кохання дуже важко.
Хамство у школі. Якщо ви з ним не стикалися, то не пишіть на цю тему.
Моя хата НЕ скраю. Цигарка, пляшка чи шприц у руках дитини, міста, які потопають у смітті, занапащена природа, жорстокість дорослих а чи власних однокласників, історія, яка нічого не вчить — це те, чого не повинно бути. Якщо лихо коїться на ваших очах — пишіть про це.

2.Фотокартки.

Спинися, мить! Красиве й потворне існують поруч із нами. Ловіть цю мить!
Портрет друга. Другом може бути не тільки ваш ровесник, а й учитель, і мама, й бабуся, що завжди сидить на лаві біля під’їзду...
Фоторепортаж. Скільки всього цікавого відбувається у вашому класі, школі, селі, місті! Завдяки вашим фотокарткам про них дізнається вся Україна.

Фотокартки надсилайте на диску (якщо користуєтеся цифровою камерою) або на фотопапері форматом не менше, аніж 13х18.

Нагороджують призерів "Однокласник” та ГК "Фокстрот”

Захід триватиме до 15.12.08
Джерело: Освітній портал http://www.osvita.org.ua/events/417.html
Освіта України | Просмотров: 1836 | Дата: 29.01.2008 | Комментарии (0)

В школах вводят электронные дневники
22.01.2008

В украинских школах понемногу отказываются от обычных ученических дневников и классных журналов. Вместо них вводят электронные, где оценки исправить уже не удастся. По крайней мере, на это надеются. Отныне родители будут узнавать о реальных успехах своих детей уже не на собрании, а просто заглянув в электронный журнал.
Первым не повезло двоечникам винницкой физико-математической гимназии. Новации в системе украинского образования начали внедрять именно оттуда. Отныне родители в любой момент могут посмотреть оценки своего ребенка в электронном журнале. Для этого им нужен лишь Интернет, чтобы посетить сайт школы.
Наталья Брайко, ученица 10-го класса:
Мама, она очень занятой человек. У нее работа такая сложная. Она не имеет возможности ходить в школу смотреть. Я отличница. Учусь хорошо. Но она, как всякая мама, хочет знать, какие там у меня оценки. Интересуется. Ей очень удобно. Она на работе зашла. Посмотрела, какие у меня оценки. Мне тоже удобно, что с другой стороны я тоже могу проверить, какие у меня результаты.
Изменить оценки невозможно - специалисты постарались. И вдобавок электронным журналом школа не ограничилась. На сайте ученики могут найти в электронном виде необходимые учебники и даже конспекты уроков. Просвещенцы надеются, что это понадобится и сельским детям.
Юрий Пасихов, заместитель директора физико-математической гимназии:
Ми багато говоримо про вільний доступ, про освіту. Про конституційне право. Але ж його на практиці дуже важко реалізувати. Цікаво, як дитина, яка навчається в селі, де є одна школа. В кращому випадку, може обрати того вчителя, кваліфікація якого їй би підійшла. А так, в крайньому разі, він має доступ до бази знань кращих вчителів і може використовувати це.
Эта специализированная компьютерная лаборатория - пока что единственная в Украине. На ее функционирование необходимо более 200 тысяч гривен в год. Впрочем, эти средства выделяет местный бюджет. В государственном на развитие таких программ финансирование не предусмотрено.

http://2000.net.ua/news/8/18404

Освіта України | Просмотров: 2455 | Дата: 22.01.2008 | Комментарии (0)

В школах вводять курс толерантності

З початком нового року та нового навчального півріччя в школах України вводиться новий факультативний курс “Толерантність”. Однак хмельницькі освітяни повної програми курсу ще не отримали.

На заняттях діти вчитимуть, як поважати себе та інших, бути терпимими один до одного. Новий предмет на факультативній основі для українських школярів розробили фахівці Програми розвитку ООН у Східній Європі. В міському управлінні освіти повідомили, що в хмельницьких школах нового предмету поки що не буде, оскільки самі педагоги ще не ознайомлені з основами викладання курсу. “Через кілька тижнів ми отримаємо з Міністерства програму та навчальний план, опрацюємо його і тоді запровадимо в навчальних закладах”, - повідомила заступник начальника управління Катерина Новченкова.
 
Предмет передбачає пізнання не лише толерантності етнічної, а й соціальної, культурної й політичної.Спеціалісти проекту “Створення безпечного середовища для України” (котрий також фінансується ООН) кажуть, що українська молодь не має високих соціальних цінностей та не усвідомлює своєї відповідальності перед суспільством. Саме тому ефективне вирішення вони вбачають у роботі з школярами прямо за партами.
Факультативний курс вже пройшов апробацію у школах Харкова, Запоріжжя та Чернігова. Зараз тренери молодіжного проекту ООН готують вчителів, які б змогли викладати курс, та розробляють до нього методичні матеріали.

Дарія СЕРЕДЕНКО

Хмельницкий 2008-01-10 
 
http://20minut.ua/news/78483.html 
Освіта України | Просмотров: 889 | Дата: 11.01.2008 | Комментарии (0)

Конкурс «Ти обираєш своє майбутнє»

Lazarski School of Commerce and Law (Warsaw, Poland) оголошує Міжнародний конкурс есе для учнів випускних класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій та інших навчальних закладів, які дають повну середню освіту в Азербайджані, Вірменії, Грузії, Казахстані, Молдові, Росії, Україні

Для участі в конкурсі приймаються есе написані польською і англійською мовами.
Учасники, учні 11 класів, зацікавлені в навчанні в Lazarski School of Commerce and Law на англомовній програмі і отримані знижки на оплату цієї програми, повинні написати есе англійською мовою.
Есе (від 1 до 3 сторінок друкованого тексту чи відповідний об’єм рукописного тексту) з підписом:
• Ім’я та прізвище;
• адреса проживання, індекс, номер контактного телефону, електронна пошта;
• назва навчального закладу, клас (група), в якому автор навчається.

Теми есе:
Для учнів 10 класів: «Європейські цінності: за і проти» («Wartości europejskie: za i przeciw», «European values: pros and cons»
Для учнів 11 класів: «Глобалізація: загрози чи можливості» ( «Globalizacja: zagrożenia i możliwości», «Globalization: threats and possibilities»

Есе відправляйте на поштову адресу Lazarski School of Commerce and Law з поміткою на конверті «Ти обираєш своє майбутнє» чи на электронну скриньку abiturient@lazarski.edu.pl з темою листа «Конкурс» до 20 квітня 2008р. Результати конкурсу будуть підбиті конкурсною комісією 1 травня 2008р.

Переможці конкурсу отримають наступні нагороди:
I місце (10, 11 класи) – диплом, МР3-плейер и pendrive 2GB, сувеніри від LSC.
I місце (11 клас) - право на безплатний перший рік навчання в Lazarski School of Commerce and Law на польськомовній програмі чи півроку на англомовній програмі.
II місце (10, 11 класи) –диплом, pendrive 2 GB, сувеніри від LSC.
II місце (11 клас) - право на знижку в розмірі 60% оплати за перший рік навчання в Lazarski School of Commerce and Law на польськомовній програмі навчання чи 30 % оплати на англомовній програмі.
III місце (10, 11 класи) – диплом, pendrive 2 GB, сувеніри від LSC.
III місце (11 клас) - право на знижку в розмірі 40% оплати за перший рік навчання в Lazarski School of Commerce and Law на польськомовній програмі навчання чи 20 % оплати на англомовній програмі.
IV-X місце (10, 11 класи) – сувеніри від LSC.
Всі учасники конкурсу одержать дипломи про участь.

Організатор конкурсу залишає за собою право повного чи часткового публікування робіт учасників конкурсу.

Чекаємо Ваших робіт.
abiturient@lazarski.edu.pl або телефонуйте за номером: +48 512 361 422.

Інформатор

Щоб отримати Інформатор Lazarski School of Commerce and Law 2008/2009, в якому деталізовано інформацію про навчальний заклад, відправте лист на электронний адрес:abiturient@lazarski.edu.pl, вказавши ім’я, поштову адресу, індекс чи на адресу Lazarski School of Commerce and Law. Тема листа: “Informator”.

www.lazarski.pl

Джерело : Lazarski School of Commerce and Law (Warsaw, Poland)
 
http://www.civicua.org/grants/view.html?q=1033422
Освіта України | Просмотров: 978 | Дата: 11.01.2008 | Комментарии (0)

Умови прийому до вищих навчальних закладів України
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
25.12. 2007 № 1172
 
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
27.12.2007 р.
№ 1413/14680
 
Освіта України | Просмотров: 878 | Дата: 10.01.2008 | Комментарии (0)

У столичных школьников проверят скорость чтения

/ 21.12.2007

Недавно в Киеве начал работать Центр мониторинга столичного образования. Сегодня в Центре готовится исследование качества умения читать и понимать прочитанное учениками четвертых классов. Об этом сообщил директор Центра мониторинга столичного образования Тимофей Пыльник.

Об этом сообщает пресс-служба Киевской городской государственной администрации (КГГА).

Пыльник указал: "Почему возникла необходимость проанализировать именно этот сегмент школьного обучения? Не секрет, что родители и учителя младших классов нередко сталкиваются с такой проблемой: умные, любознательные дети не успевают усваивать большой объем информации из-за низкого темпа чтения. Или, наоборот, при довольно быстром темпе чтения не всегда понимают суть прочитанного".

По словам директора Центра, причина этой серьезной педагогической проблемы кроется в отсутствии логического мостика между процессом чтения и пониманием того, что написано в учебнике. "Умение ребенка грамотно читать является своеобразным пропуском в старшую школу, так как объем усваиваемых знаний там намного больше, чем в младших классах. Не следует также забывать, что в современном обществе количество информации удваивается каждые 5-6 лет. При таких условиях у человека, который определил собственные приоритеты развития, возникает потребность возобновлять знание, т.е. беспрерывно учиться. Поэтому чтение становится основой самообразования, и, в месте с тем, залогом жизненного успеха", - подчеркнул он.

Кроме того, Пыльник сообщил, что, учитывая социальную важность этой проблемы Центр мониторинга столичного образования в декабре 2007 года проведет исследование, результаты которого дадут объективную картину сформированности умения читать и понимать прочитанное. Будут проверять не скорость чтения или знание программного материала по предметам, а изучать сформированность в учениках четвертых классов привычек работать с текстом, понимать прочитанное вообще и отдельные его части. "Данные, полученные по результатам мониторинга и анкетирований, окажут содействие такой организации обучения, при которой ребенок комфортно будет себя чувствовать в современном информационном пространстве", - подытожил он.

www.pk.kiev.ua
Освіта України | Просмотров: 882 | Дата: 31.12.2007 | Комментарии (0)

1-20 21-35
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Друзья сайта

 
 
 
 
Каталог@Mail.ru - каталог ресурсов интернет Отрок.ua - Православный журнал для молодёжи  
Статистика
Наше опитування
Чи може інформація із Internet замінити користування бібліотеками?
Всього відповідей: 705
Міні-чат
Copyright MyCorp © 2024