Методична скарбничка бібліотечного фахівця
В разделе материалов: 24 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 » |
Країна, якої немає на карті
Бібліотечний урок - гра-подорож
Автор-укладач: Н.І.Каменщикова,
завідувач бібліотеки,
“провідний бібліотекар”
ЗОШ № 4
Доброго дня, Вам. Сьогодні у нас не звичайний урок, а гра – подорож “По країні, якої немає на карті“. Сьогодні в роботі мені допоможуть книжкова виставка “Життя поруч з книгою “, тематична поличка “ Заглянь у словник “.
На околиці села, як мовиться у казці,
Жив веселий дід Хома з бабою Параскою.
Та поличка “ Веселинки баби Параски та діда Хоми” і також розклад міні – уроків.
І так почнемо наш міні урок в ІСТОРІЮ .
Упродовж усього життя ми звертаємося до книги. Батьки читали вам казки, вірші, співали пісні , коли ви ще і говорити добре не вміли. З дитячих років книжка допомагала вам пізнати себе і зрозуміти світ, що вас оточує. І чим би ви в школі не захопилися - історією, географією, математикою на допомогу завжди прийде книга. |
Мандрівка на книгольоті Бібліотечний урок для учнів 5 класу
Укладач : Каменщикова Н.І. завідувач бібліотекою,
"провідний бібліотекар"
Мета: ознайомити учнів з історією книги, розширити знання про найдавніші бібліотеки минулого, пояснити, що таке алфавітний та систематичний каталог, формувати уміння працювати з довідковою літературою.
Обладнання: магнітофон, оформлення залу на зразок космічного корабля, поличка з виданнями, які стануть в нагоді в процесі уроку. Вірш.
Завдання учням: “Звернись до словника” |
Найкращий читач
Літературно-пізнавальна гра для учнів 7-х класів
Підготувала: Т.В. Купрієнко,
вчитель укр. мови та літератури
Славутицької ЗОШ №3
Мета: повторити розпочату у І семестрі мандрівку сюжетними лабіринтами найкращих творів українських письменників про хоробрих і полохливих, веселих і сумних, кумедних і страшних, реальних і фантастичних героїв. Серед авторів, із творчістю яких ви ознайомились це: Тарас Шевченко, Іван Франко, Ліна Костенко, Євген Гуцало, Василь Симоненко, Григір Тютюнник а також Андрій Чайковський, Михайло Стельмах, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Борис Харчук, Любов Пономаренко, Андрій Малишко та інші.
Обладнання: портрети письменників, виставка творів, карта Південної Америки, музична іграшка Жирафчик, аркуші паперу, олівці, літери для тестових завдань.
Хід гри
Вчитель: наша гра передбачає участь 2-3 команд у 4-х турах. Одна відповідь – 1 бал. Перед початком гри командам дається дві хвилини для визначення назви команди. |
Літературна вікторина для учасників Всеукраїнського конкурсу дитячого читання
“Найкращий читач 2009 року” (ІІ(міський) етап)
6 клас
1. Українська казка, в якій домашню тварину називають паном
(“Пан Коцький”)
2. Де Буратіно намагався виростити грошове дерево?
(на полі чудес)
3. Назвіть улюблений вислів Карлсона
(“Справа-то житейська”)
4. Автор слів Державного Гімну України |
“Голодомор 1932-1933 років – геноцид в Україні”
Творчий учнівський проект
Учасники проекту творча група 10 Б класу
Керівник проекту Н.М. Примаченко,
вчитель історії, Славутицька ЗОШ № 3
Опис проекту
Назва проекту: “Голодомор 1932-1933 років – геноцид в Україні”
Обґрунтування вибору проблеми: оскільки 2008 рік оголошено “Роком пам’яті жертв Голодомору”, а також дана тема вивчається на уроках історії України у 10-му класі, було вирішено провести пошукову роботу з учнями 10 Б класу для більш широкого висвітлення даної теми на уроках історії та у позакласній роботі.
Мета проекту: розширити вивчення даної теми в школі, зберегти пам’ять про національну трагедію, активізувати дослідження голодомору як частини історії рідного краю, розвивати навички творчого мислення і вміння застосовувати сучасні інформаційні технології в навчальному процесі.
Завдання проекту: опрацювати різні джерела інформації, підготувати інформаційні повідомлення по даній темі, підібрати фотоматеріали про трагедію, оформити тематичну папку, а також підготувати захист-презентацію проекту. |
ПАМ'ЯТАЄМО МИНУЛЕ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО
Урок-реквієм для учнів 5 – 8 класів
присвячений Голодомору 1932 – 1933рр.
Автор розробки: Наталія Петрівна Дмитренко,
завідуюча бібліотекою ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4
м. Славутича Київської області
Мета заходу:
- поглибити знання учнів про голодомор 1932 – 1933рр;
- показати всю жорстокість, з якою винищували наш народ;
- виховати особисту стурбованість кожного за події тих років;
- навчити сприймати чужу біду, чужий біль, як свої власні;
- сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, уболівати за майбутнє країни. |
"Вічний живий голос"
Усний журнал, присвячений творчості Лесі Українки
Сценарій підготувала: Бахметова Надія Олександрівна,
завідуюча бібліотекою
Славутицької ЗОШ № 2
Форма заняття: усний журнал
Адресність: для учнів середньої ланки
Мета: передати силу і глибину поетичного світу Лесі Українки, виховувати любов до українського поетичного слова, до Вітчизни, до творчої спадщини поетеси, почуття прекрасного.
Оформлення: портрети Лесі Українки; виставка книг до творів поетеси, свічка, вишиті рушники.
Обладнання: магнітофон, святково прибрані столи, дошка.
Хід заняття |
“Захист професії”
Конкурсна програма
В.М.Короткевич
Славутицький Центр професійного розвитку
провідний бібліотекар
Мета: популяризація знань із спеціальностей, підготовку з яких надає ЦПР, задоволення потреб старшокласників у професійному та суспільному самовизначенні. |
Бібліографічна олімпіада
Укладач: Свириденко Н.А.
Славутицький ліцей
провідний бібліотекар
Книга є мати всіх речей і вчитель всякому доброму вмінню
Складається з трьох етапів: відбіркового конкурсу, домашнього завдання і опитування для проведення олімпіади в аудиторії.
|
Правова культура учнів
(Бесіда з елементами гри)
Укладач: Славута Н.О.
Славутицька ЗОШ № 2
провідний бібліотекар
Закони повинні для всіх мати однаковий зміст.
(Ш. Монтеск’є)
Мета: Виховання в учнів відповідальності за свої вчинки, почуття громадянського обов’язку, виховання поваги до конституційного законодавства України.
Обладнання: Конституція України, юридична енциклопедія, брошура „Закон і ти”, плакат „Заповіді Громадянина”.
План
1. Вступне слово. Ознайомлення з темою, метою.
2. Головна частина
а) теоретичні основи Конституції;
б) групове обговорення правових ситуацій.
3. Підсумки бесіди. |
|
Статистика |
|
|