Маркетингове планування роботи бібліотеки навчального закладу
(Матеріали до проведення школи майстерності бібліотечного працівника)
Укладачі: Т.М. Панченко, В.М. Короткевич
Центр професійного розвитку
Славутицької міської ради Київської області
Планування бібліотечної діяльності — це наукове визначення цілей її розвитку, завдань та засобів їх реалізації, показників розвитку на певний період. Воно займає центральне місце в системі управління, визначаючи основні напрями роботи бібліотеки навчального закладу на поточний період та на перспективу, що забезпечує єдність діяльності. Бібліотечний маркетинг найтіснішим чином пов'язаний з інноваційною діяльністю бібліотеки, оскільки включає вивчення потреб в інноваціях та можливостей їх реалізації, розробку інноваційної стратегії, організацію просування інновацій на ринок бібліотечних послуг.
Матеріал розрахований на бібліотечних працівників для проведення занять школи майстерності бібліотечного працівника.
© Центр професійного розвитку
Славутицької міської ради Київської області
Зміст
1. Зміст та специфіка бібліотечного маркетингу с 4
1.1. Основна мета бібліотечного маркетингу с 5
1.2. Напрямки маркетингової діяльності с 6
2. Суть і значення планування с 7
2.1. Модель системи планів с 9
2.2. Структура плану роботи с 9
2.3. Річний план бібліотеки с 10
2.4. Методи планування с 13
3. Схема етапів планування с 15
3.1. Визначення функції бібліотеки с 16
3.2. Аналіз ресурсів с 16
3.3. Вибір стратегії с 17
3.4. Мета та завдання с 18
3.5. Вибір пріоритетних напрямів с 19
3.6. Асортимент послуг, форми і методи роботи с 20
3.7. Реалізація плану с 23
4. Список рекомендованої літератури с 24
5. Додаток с 25
Источник: http://www.sasl.at.ua/publ/10-1-0-5 |