Методична скарбничка бібліотечного фахівця
В категории материалов: 5 Показано материалов: 1-5 |
|
Сортировать по:
Назві
Віртуальний ранець для глибинки
Інна ОМЕЛЯНЧУК
Бібліoтекa мaйбутньoгo вже є нa Рівненщині
- Коли ми вчили сільських бібліотекарів користуватися Інтернетом, мимоволі звернула увагу на натруджені руки багатодітної мами Галини Рижої із села Каноничі Володимирецького району, - розповіла заступник директора обласної наукової бібліотеки Раїса Щербан. - Ніяк вони не хотіли управляти "мишкою". Втім, пані Галина не лише успішно освоїла інформаційні технології, а й активно впроваджує їх у бібліотеці в поліській глибинці. Нещодавно їй присвоїли почесне звання "Заслужений працівник культури України".
НОВИЙ СТАТУС КНИГОЗБІРНІ
Подібних прикладів зміни світосприйняття самих бібліотечних працівників можна навести чимало: на Рівненщині в системі управління культури діє 578 бібліотек, 500 із них -сільські книгозбірні. Працюють у цих храмах духовності понад 1200 бібліотекарів.
|
ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ БИБЛИОТЕК ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ РОССИИ
ЗУЕВА Е.М.
Изменение идеологической доктрины российского общества и, как следствие, изменение роли (и даже миссии) библиотек в нем, быстротекущий процесс информатизации и поиск библиотеками своего места в этом процессе, наконец, изменение экономических условий существования библиотек определяют необходимостьинновационных изменений в их деятельности. Пример инновационного развития библиотек системы культуры России, показал, что функциональное богатство библиотечной деятельности позволяет создавать библиотечные образовательные, информационные, справочные, учебные, культурные, досуговые, творческие, экологические, правовые центры, центры психологической разгрузки и т.д. Выбор пути развития здесь осуществляют сами библиотеки, ориентируясь на потребности пользователей и свои творческие возможности. Библиотеки системы образования находятся в ином положении.
|
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ДЛЯ ЮНАЦТВА
МЕДІАТЕКА ЯК СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ БІБЛІОТЕКИ
(КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ)
Укладач Ворона Юрій Анатолійович
Медіатека як структурний підрозділ бібліотеки: (Концептуально-методичні поради щодо утворення ) / Держ. б-ка України для юнацтва; Автор Ю.А. Ворона.– К., 2006.– 25с.
Сьогодні бібліотеки намагаються відповідати сучасним інформаційним потребам користувачів у отриманні освіти, професійному самовдосконаленні та культурному збагаченні і саме тому створюють структурні підрозділи, які за своїм обладнанням, ресурсним фондом, змістом роботи і сервісом мають відповідати цим вимогам. Одним із різновидів таких підрозділів є медіатеки. |
Модели различных вариантов школьной библиотеки и их функционирование в образовательных учреждениях 21 века
Т.В. Пантюхова,
аспирантка РГБ,
руководитель справочно-информационного центра МОУ лицей №28 г. Н.Новгорода
Настоящее единство создается через уникальность каждого, а не через единообразие всех.
Антоний Сурожский
Школьная библиотека – это не только сложная система, обладающая структурой и многоканальностью, многофункциональностью, наличием обратных связей, но и большая система, в которой объединены сложная система и «человек» в виде управленца, инженера знаний. При этом система приобретает дополнительные качества, так как кроме значимости, необходимо еще учитывать психофизиологические реакции человека, обоснованность и своевременность решений. |
ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського
Примірне положення про бібліотечно-інформаційний центр
загальноосвітнього навчального закладу
Проект
Примірне положення про бібліотечно-інформаційний центр загальноосвітнього навчального закладу визначає рівень базисних вимог до бібліотечно-інформаційного центру, який створюється на базі шкільної бібліотеки. |
|
Статистика |
|
|