Методична скарбничка бібліотечного фахівця
В категории материалов: 4 Показано материалов: 1-4 |
|
Сортировать по:
Назві
«Исправительная» библиотека
Здесь всё, как в обычной библиотеке: стеллажи со множеством выстроенных рядами книг, столик с подшивками газет, на столе — подставка с библиотечными формулярами. На стенах — портреты известных писателей: Шевченко, Гоголя… Только вот одежда библиотекарей — одинаковые синие робы — и небольшой ассортимент газет: «МИГ», «Летопись православия», а главное, специфическая тюремная газета «Закон і обов’язок» напоминают, что эта библиотека находится в Бердянской исправительной колонии №77, а читатели здесь — осужденные. |
МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕКИ, ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ ОСОБИСТОСТІ
Досвід роботи бібліотеки Славутицького ліцею
Н.А.Свириденко
Завідуюча бібліотекою ліцею,
“провідний бібліотекар”
Настав юношу при начале пути его:
он не уклонится от него, когда и состарится.
Библия, книга притчей Соломоновых
Вже давно стало зрозумілим, що найбільших успіхів у будь-якій сфері діяльності досягають ті держави, котрі мають високий інтелектуальний та творчий потенціал нації. Відомо, також, що майбутнє людської цивілізації залежить виключно від реалізації обдарованості людей.
Саме тому одним із основних завдань системи національної освіти суверенної України є формування творчо активної, всебічно розвиненої особистості. Потреба суспільства в активній творчій особистості, покликаній стати спадкоємницею і творцем української та світових культур, особистості, спроможній адаптуватися у насиченому інформацією світі, викликала неохідність створення мережі ліцеїв, гімназій, коледжів та інших альтернативних навчальних закладів, головною метою яких стала розробка таких педагогічних технологій, які б сприяли інтенсивному розвиткові творчих здібностей учнів.
|
ПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ШКОЛЬНОЙ БИБЛИОТЕКИ КАК ПРОЦЕСС ФОРМИРОВАНИЯ СЕМЕЙНОГО ЧТЕНИЯ
Автор: Татьяна Владимировна Пантюхова
МОУ лицей №28 г. Нижний Новгород
заместитель директора по воспитательной работе,
аспирант РГБ
Если бы подсчитали, сколькими великими читательскими впечатлениями мы обязаны Школе, Критике, всем средствам массовой информации, а сколькими, напротив, другу, возлюбленному, однокласснику, да и семье – если она не строит книги по ранжиру на образовательной полке, - результат ясно показал бы: лучшим, что мы прочли, мы обязаны чаще всего тому, кто нам дорог.
Д. Пеннак
Как школьной библиотеке стать дорогой в семейном круге чтения? Как стать запоминающейся у детей и родителей?
На наш взгляд теоретическое обеспечение ответов мы можем найти в содержании таких терминов как: пользователи, библиотечные услуги, ожидания пользователей. |
Система інформаційної підтримки освітньої діяльності
Л.А.Колосай
методист методичного центру
відділу освіти м.Славутича
Педагогічні інновації, оновлення і модернізація освіти потребують ґрунтовного інформаційно-методичного та інформаційно-бібліографічного супроводу. Модернізація змісту освіти вимагає перебудови усіх її складових компонентів, серед яких бібліотека займає особливе місце. |
|
Статистика |
|
|