Головна » 2009»Квітень»8 » Ділова гра-тренінг "Культура мовлення як складова професіоналізму бібліотекарів"
Ділова гра-тренінг "Культура мовлення як складова професіоналізму бібліотекарів"
00:13
Ділова гра-тренінг бібліотекарів навчальних закладів "Культура мовлення як складова професіоналізму бібліотекарів"
31 березня 2009 року в читальній залі бібліотеки Славутицької ЗОШ №4 відбулася захоплююча ділова гра-тренінг для бібліотекарів навчальних закладів "Культура мовлення як складова професіоналізму бібліотекарів".
Відповідно до Плану учасники тренінгу заслухали змістовні, цікаві виступи заступника директора з НВР ЗОШ №4 Живець Л.М. та завідуючої шкільної бібліотеки Дмитренко Н.П. щодо важливості високого рівня культури мовлення для професійної діяльності шкільного бібліотекаря.
Бібліотекарі також взяли участь у тестуванні та виконали нелегкі, але корисні вправи для розвитку навичок, які сприяють підвищенню мовної культури.
Методист ММЦ Колосай Лідія Андріївна провела з учасниками тренінгу ділову гру "Мистецтво виступати" та засідання за «круглим столом» з теми "Мистецтво
говорити – чи можна ним оволодіти і навіщо?
Ділову гру-тренінг веде "головний бібліотекар м.Славутич" Лідія Андріївна Колосай
Учасники працюють над вправами
Бібліотекарі напружено готують "виступи"
Яна Іванова імітує "Виступ на педраді"
Іде обговорення гри-тренінгу
Всі задоволені....
ПЛАН ділової
гри-тренінгу бібліотекарів навчальних закладів
Тема:Культура мовлення як складова професіоналізму бібліотекарів
12.20. – 12.50. – Засідання за «круглим столом». Мистецтво
говорити – чи можна ним оволодіти і навіщо?
Колосай Л.А. методист ММЦ
12.50. – 13.00. – Підбиття підсумків ділової гри-тренінгу. Прийняття
рекомендацій.
ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ЗА «КРУГЛИМ СТОЛОМ»
· Якими елементами ораторського мистецтва має володіти
бібліотекар?
·
Які якості повинен мати сучасний оратор, щоб найбільше
впливати на людей?
·
Публічний виступ – це форма самоствердження. Чи згодні Ви
з такою думкою?
·
Чи можна підвищити свою ораторську майстерність? Як
розвинути навички спілкування?
·
Що таке мовна культура і яке значення має вона для
бібліотекаря? Чи
її можна набути?
·
В чому полягає майстерність мовної імпровізації?·
В чому суть емоційного впливу на читачів через іронію,
гумор, сатиру?
·
Яку роль відіграють поза, жести, міміка в усному виступі
і як краще ними користуватися?
·
Які методи активації уваги Вам відомі і як Ви ними
користуєтеся?
·
Як подолати хвилювання перед аудиторією?
·
Які поради А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського, Д.
Карнегі, педагогів-новаторів Вам відомі? Розкажіть про свої вміння керувати
емоціями. Якими секретами Ви володієте?
Р Е К О М Е
Н Д А Ц І Ї ділової
гри-тренінгу «Культура мовлення як складова професіоналізму
бібліотекаря»
31 березня
2009 року
1. Міському методичному центру
1.1. Розробити
систему практичних вправ, спрямованих на
вдосконалення мовної компетентності бібліотекарів навчальних закладів.
1.2. Запланувати
цикл методичних заходів з опанування мовною культурою та ораторським
мистецтвом.
2. Бібліотекарям навчальних закладів
2.1. Постійно
виховувати в собі звичку і потребу в постійному навчанні й підвищенні рівня
культури мовлення.
2.2. Свідомо
орієнтувати себе на оволодіння літературною мовою в найрізноманітніших
ситуаціях: під час вирішення ділових питань, проведення масових бібліотечних заходів, у
спілкуванні з учнями, вчителями, батьками, колегами тощо.
2.3.
Вдосконалювати рівень свого писемного мовлення. Не допускати мовних помилок в
оформленні бібліотечної документації, наочності тощо.
2.4. Ширше
використовувати в своїй діяльності голосні читання. Працювати над
вдосконаленням виразності мовлення шляхом доречного вживання образних засобів
мови (епітетів, метафор, порівнянь), засобів образної словесної наочності (уривків із художніх творів, афоризмів).
Рекомендаційний список літератури "Культура мовлення як складова професіоналізму бібліотекарів" - читати