Методична скарбничка бібліотечного фахівця
В категории материалов: 23 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 » |
Сортировать по:
Назві
Книга - дивовижний сад, будинок життя та мудрості:
Виховна година для учнів 5-6 класів
Укладач: Костенок Наталія Михайлівна,
Славутицька ЗОШ № 2
Мета: Ознайомити учнів з темами: „Для чого нам потрібна книга?”, „Як з’явилася вона?”, довести, що читання книг – це насолода і відпочинок, надати практичну допомогу щодо вибору книг для читання та їх пошуку в бібліотеці, розвивати уміння правильно читати книги, користуватися довідковими виданнями і періодикою.
|
Країна, якої немає на карті
Бібліотечний урок - гра-подорож
Автор-укладач: Н.І.Каменщикова,
завідувач бібліотеки,
“провідний бібліотекар”
ЗОШ № 4
Доброго дня, Вам. Сьогодні у нас не звичайний урок, а гра – подорож “По країні, якої немає на карті“. Сьогодні в роботі мені допоможуть книжкова виставка “Життя поруч з книгою “, тематична поличка “ Заглянь у словник “.
На околиці села, як мовиться у казці,
Жив веселий дід Хома з бабою Параскою.
Та поличка “ Веселинки баби Параски та діда Хоми” і також розклад міні – уроків.
І так почнемо наш міні урок в ІСТОРІЮ .
Упродовж усього життя ми звертаємося до книги. Батьки читали вам казки, вірші, співали пісні , коли ви ще і говорити добре не вміли. З дитячих років книжка допомагала вам пізнати себе і зрозуміти світ, що вас оточує. І чим би ви в школі не захопилися - історією, географією, математикою на допомогу завжди прийде книга. |
Літературна вікторина для учасників Всеукраїнського конкурсу дитячого читання
“Найкращий читач 2009 року” (ІІ(міський) етап)
6 клас
1. Українська казка, в якій домашню тварину називають паном
(“Пан Коцький”)
2. Де Буратіно намагався виростити грошове дерево?
(на полі чудес)
3. Назвіть улюблений вислів Карлсона
(“Справа-то житейська”)
4. Автор слів Державного Гімну України |
"МАНДРІВКА В СЛАВНОЗВІСНУ МУДРАГЕЛІЮ"
Бібліотечний урок з теми
"Науково-пізнавальна література для молодших школярів"
Лідія Андріївна Колосай,
методист ММЦ з бібліотечних фондів
м.Славутич
ТЕМА УРОКУ: Перші поняття про науково-популярну літературу. Як читати її. Особливості науково-популярної літератури.
МЕТА УРОКУ: Дати дітям поняття науково-художньої та науково-пізнавальної літератури; ознайомити з особливістю цієї літератури; зацікавити учнів науково-пізнавальною літературою, переконати їх у тому, що відповіді на різноманітні “чому” вони одержать саме з цих книжок
ФОРМА УРОКУ: МАНДРІВКА В СЛАВНОЗВІСНУ МУДРАГЕЛІЮ.
ДІЙОВІ ОСОБИ: Бібліотекар, Чомучко, Мудрило Перший і Останній, Слуги Чомучка: Як? Чому? Хто? Що? Де? Коли?
ОБЛАДНАННЯ: “Книжкова поличка Чомучка” (науково-художні, науково-пізнавальні, художні, енциклопедичні книги з передмовами, розгорнутим довідковим апаратом), “Пошта Чомучки”, рекомендаційні плакати. |
Мандрівка на книгольоті Бібліотечний урок для учнів 5 класу
Укладач : Каменщикова Н.І. завідувач бібліотекою,
"провідний бібліотекар"
Мета: ознайомити учнів з історією книги, розширити знання про найдавніші бібліотеки минулого, пояснити, що таке алфавітний та систематичний каталог, формувати уміння працювати з довідковою літературою.
Обладнання: магнітофон, оформлення залу на зразок космічного корабля, поличка з виданнями, які стануть в нагоді в процесі уроку. Вірш.
Завдання учням: “Звернись до словника” |
Найкращий читач
Літературно-пізнавальна гра для учнів 7-х класів
Підготувала: Т.В. Купрієнко,
вчитель укр. мови та літератури
Славутицької ЗОШ №3
Мета: повторити розпочату у І семестрі мандрівку сюжетними лабіринтами найкращих творів українських письменників про хоробрих і полохливих, веселих і сумних, кумедних і страшних, реальних і фантастичних героїв. Серед авторів, із творчістю яких ви ознайомились це: Тарас Шевченко, Іван Франко, Ліна Костенко, Євген Гуцало, Василь Симоненко, Григір Тютюнник а також Андрій Чайковський, Михайло Стельмах, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Борис Харчук, Любов Пономаренко, Андрій Малишко та інші.
Обладнання: портрети письменників, виставка творів, карта Південної Америки, музична іграшка Жирафчик, аркуші паперу, олівці, літери для тестових завдань.
Хід гри
Вчитель: наша гра передбачає участь 2-3 команд у 4-х турах. Одна відповідь – 1 бал. Перед початком гри командам дається дві хвилини для визначення назви команди. |
Народні театральні дійства
(урок з Київщинознавства, 6 кл.)
Укладач: Примаченко Наталія Миколаївна
завідуюча бібліотекою ЗОШ № 3,
провідний бібліотекар
Мета: розвивати творчі здібності дітей, залучати до успадкування, вивчення та популяризації дитячого фольклору. Виховувати любов та повагу до українських народних традицій, звичаїв, обрядів.
Обладнання: Магнітофон, грамзапис українських обрядових пісень, українські рушники, печиво у вигляді пташок, книжкова виставка, ілюстрації.
Тип уроку: комбінований. |
ПАМ'ЯТАЄМО МИНУЛЕ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО
Урок-реквієм для учнів 5 – 8 класів
присвячений Голодомору 1932 – 1933рр.
Автор розробки: Наталія Петрівна Дмитренко,
завідуюча бібліотекою ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4
м. Славутича Київської області
Мета заходу:
- поглибити знання учнів про голодомор 1932 – 1933рр;
- показати всю жорстокість, з якою винищували наш народ;
- виховати особисту стурбованість кожного за події тих років;
- навчити сприймати чужу біду, чужий біль, як свої власні;
- сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, уболівати за майбутнє країни. |
Правова культура учнів
(Бесіда з елементами гри)
Укладач: Славута Н.О.
Славутицька ЗОШ № 2
провідний бібліотекар
Закони повинні для всіх мати однаковий зміст.
(Ш. Монтеск’є)
Мета: Виховання в учнів відповідальності за свої вчинки, почуття громадянського обов’язку, виховання поваги до конституційного законодавства України.
Обладнання: Конституція України, юридична енциклопедія, брошура „Закон і ти”, плакат „Заповіді Громадянина”.
План
1. Вступне слово. Ознайомлення з темою, метою.
2. Головна частина
а) теоретичні основи Конституції;
б) групове обговорення правових ситуацій.
3. Підсумки бесіди. |
Презентація книги Галини Ковтун « Я писатиму тобі щодня…»
(До річниці Чорнобильської трагедії)
Підготували: Примаченко Н. М. Шумейко С. В. Клименко Л. М.
бібліотека ЗОШ № 3 м.Славутича
Мета: виховувати почуття співчутливості, критичне ставлення до історичних подій. Розвивати почуття гордості за свій народ. Прищеплювати любов до рідного краю.
Обладнання: стіл, накритий рушником, свічка, живі квіти, фотографії Г. Ковтун, В.Правика, магнітофон, фонограми, книга. |
|
Статистика |
|
|